måndag 31 januari 2011

yrkesprov

Har haft min första yrkesprovsdag idag. Jag tror nog det gick riktigt bra. Själv är jag mer än nöjd.

Gårdagen var heeeeeeelt otroligt bra. Fick ju fara hem till mitt blivande varnvaktsbarn. När jag kom in i deras hus, så ooooojjjj jag har inte ord hur fint det var. Har aldrig sett något liknande. Väggarna var täckta av fönster och dom hade ljuvlig utsikt över havet. Det mesta var i vitt och allt var prydligt och fint. Allt var lyx. Om man vill gå i bastun, så öppnar man bara en lucka i bastun och om 5 minuter är den varm och då kan man börja basta. Ojj ojj...... OM man skulle bo så. Kanske i framtiden, vem vet?! :D
Sedan fick jag ju också träffa Benkka  <3
Nu ska jag ut och gå med mamma, och sedan ska vi steka smörgåsar och spela rummy.
Pusspåer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar