måndag 28 februari 2011

12.45

(Först svar på kommentar: Hej!! : D Fin blogg :)) Går nu på nian och tänkte söka till närvårdare till axxell ekenäs... är det en bra skola att gå i?? e de så som du tänkte?? :)) svårt? Har en kompis på din klass men hon gillar inte skolan så skulle fråga en annans åsikt .. xD
Hej! :) och tack. Roligt att höra att du tänker söka till närvårdare i ekenäs. Jag trivs jättebra och tycker att skolan är riktigt okej. Eller själva byggnaden är inte den bästa, men de flesta lärare är bra och jag tycker iallafall inte att det är så jättesvårt. Visst finns det ämnen som är svårare än andra, men alla är vi intresserade av olika saker o.s.v. så det kan variera mycket från person till person. Jag tycker att de e en jättebra idé att studera till närvårdare om man verkligen vill jobba med männsikor när man blir äldre. Själv ska jag inrikta mej på barn. När du fråga: e de så som du tänkte? så kan jag ärligt svara att det är bättre än va ja tänkt:)Hoppas att du fick svar på dina frågor.)

Har ganska just vaknat, och har redan ätit morgonmål. Börjar ju först kvart före 1 idag, så det är väldigt skönt. Har massa läxo tills imorgon, men ja litar på mej själv att jag hinner göra dem ikväll. Eftersom jag snart tänker sova en stund till, så jag hinner nog inte göra några läxor nu före skolan)
Ikväll ska jag också hinne ut och gå med mamma , för att se på snöskulpturerna. :)
Ha en bra dag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar