lördag 26 februari 2011

varmt ute

Gick hem från märta halv 9 tiden och oj gud så det är varmt och skönt ute , man blir rikitgt glad, och märker nog att våren är påväg hit nu :)

Som sagt har jag spenderat min kväll hos Märta. Träffade först märta, yassu och laura i butiken, köpte lite gott och sen gick vi alla till märta, lyssnade på musik, åt chips och godis och drack cocis, chillade så var massage också på "att göra"- listan. Men inte för min del !
Så nu lärde jag känna Laura lite, vilket var rikit kul, eftersom Yassu och Märta ofta talar om henne med mej :)
Lite före Laura for, ca: 7 tiden, så kom också Nicolo dit och var där resten av kvällen. Vi beställde pizza, såg på film och ät lite mera onyttigheter :) Men roligt var det, och cirka halv 9 tiden for vi alla hem. Skulle ha haft lust att fara vidare någonstans, men gjorde inte det...
Har nu sett på melodifestivalen och ska snart fara och sova.
Imorgon ska jag träffa Lenny! :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar