tisdag 22 februari 2011

veckorevyn

I varje nummer av veckorevyn (och andra tidningar) står det ju alltid en liten text om alla stjärntecken. Så jag ska nu börja skriva in texten som hör till Oxen(mej) varje gång det kommer en ny veckorevy och se om det stämmer in på mej. Så här är nu texten från veckorevyn nummer 5.

Två underbart romantiska veckor som faktist bjuder på en hel del vårkänsla väntar, även när vädret är risigt. Du känner dig inspirerad, uppskattad, idérik och attraktiv. Ditt självförtroende gör också att du lätt tar andra med storm.  En rejäl dos tur i kärlek avrundar alltsammans på ett bra sätt.
Kärlek/sex: 4/5
Kul/nöjen: 2/5
Tur/pengar: 3/5
Kommentarer: För det första så börjar man nog känna att det börjar bli vår, ingen snö faller ner längre, och solsken varje dag. Teperaturen ute börjar höja också (mot + sidan alltså). Och romantik har jag fått uppleva de 2 senaste veckorna, så det stämmer också bra. Och jo, jag känner mej inspirerad och uppskattad, men inte så värst idérik och attraktiv.
Jag kan ju inte annat än säga, att jag verkligen har tur i kärlek. Har nog hittat den rätta, och märker både att jag kan ge och ta kärlek på ett bra sätt. Jag är verkligen kär.
Kärlek/sex: 4/5, jag skulle nog ge mej själv 5/5.
Kul/nöjen: 2/5, detta sämmer nog inte. Jag skulle iallfall ge mej själv 4/5, minst. Har haft väldigt kul på den senaste tiden. Fått tillbringa 2 kväller och nätter med härliga mänskor, imorgon får jag träffa Julie och så har jag umgåtts mycket med Benkka.
Tur/pengar: 3/5. Här skulle jag ge mig själv högst 2/5. Har använt ganska mycket pengar, tillexempel till hygienpasset ( 15€). Och dessutom har jag inte jobbat någonting alls nu. Vilket betyder att det hela tiden dras pengar bort från kontot och kommer sällan till. Men jag klarar mej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar