söndag 17 april 2011

härligt veckoslut




all snö är nästan borta ♥

Mitt veckoslut har varit super.
Fredag: Måsens fest
Lördag: Vickan hit på förmiddagen, senare träffade vi Märta, var ut och gå och efter det kom Benkka,Nisse,Jontte,Toffe,Jeppe,Miki,Orre och Robbe till mej. Så vi var 11 stycken hos mej, i köket, och jag förstår inte hur vi rymdes. Iallafall så spelade vi plump och sen drog vi iväg till stan, men det blev ganska kallt så Märta for hem och jag och Vickan kom till mej. Somnade ganska sent och jag steg upp ca 8:30 tiden idag och for på träning till klockan 10. Efter träningen for jag, mamma och Vickan på lunch och sen kom vi hem och såg en film(3/4), gick till butiken och köpte klass, satte ute och solade och såg sedan slutet av filmen.Och nu har jag just följt henne till internatet. Tack Vickan och alla andra för ett härligt veckoslut! ;) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar