söndag 15 maj 2011

ryggvärk

Hemma från matchen, eller har nog varit det en ganska lång stund, men har läst lite på prov så.. resultatet blev 5-0, alltså vi förlorade... :/

Igår när jag vaknade hade jag jätteont i ryggen, och det fortsatte hela dagen. Jag hade Märta och Jansci att försöka massera och knaka min rygg men det blev bara värre. Visste inte idag morse om jag alls kunde fara med på match, men det gjorde jag ju ändå, och nu mår min rygg värre än va den ha gjort tidigare. Känns som jag sku ha en kniv instuggen i ryggen..måste nog till läkare om det inte blir bättre, eftersom jag inte ens kan se neråt just nu.. men hoppas att det är bättre imorgon! Börjar först 10.15 så jag får sova ganska länge inatt, men före jag ska sova ska jag ju såklart se på FINLAND-SVERIGE, ishockey final match. Go Finland! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar