söndag 26 juni 2011

midsommar 2011

Har ett superbra midsommarveckoslut bakom mig. Har gjort massa skojiga saker och en hel del bilder får ni se här nedanför(totte fungerade som fotograf med min kamera):

totte har jobbat



vi har spelat fotis


...och kastat pil, vilket jag inte var så bra på



<3



syskonbråk!


benkka och totte har kört båt och jag har varit rädd :-D


vi har satt upp ett tält...



...och såklart sovit i det också!
 

<3


totte har fjantat sig


...och så benkka också!




solnedgången på midsommaraftonen


midsommarbrasan




vi har simmat, men tyvärr simmade jag inte frivillligt utan blev ikastad...


vi har åkt båt...

jag älskar dej! ♥




jag och benkka har fixat sallad


jag har spelat passians :-)


vi har luggit i gräset och bl.a. spelat kort


<3


vi har busat en hel del :-)



Med andra ord har vi hunnit med massor det här veckoslutet. Men vi har också spelat crocket, ätit god mat (+godis m.m...), badat bastu och bara chillat och tagit det lugnt!

Börjar bli ganska trött... sov nog 2 timmar när jag kom hem på dagen men är ändå ganska trött.
Ska väl äta något kvällsmål snart, spela lite med mamma och sen sova. Jobb imorgon, och efter det och se på FC västnylands match.
Natinati

(håller på att fixa ny header, så den kommer väl upp någon dag den här veckan)

1 kommentar: