tisdag 26 juli 2011

bara för att alla andra gör denna lista....

...så måste jag ju också!

1. är du kär? - Japp det är jag
2. har du snusat? - nej, och kommer aldrig göra det heller!
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej verkligen inte 
4. har du legat i sängen breve en kille? - juu
5. har du blivit dumpad? - jo säkert i lågstadiet någon gång?!
6. har du blivit slagen allvarligt? - hmm.. nej inte vad jag kommer ihåg iallafall
7. tar du droger? - vad tror ni?
9. har du pussat en tjej? - jo, vem har inte? :)

10. hatar du någon? - inte just nu
11. älskar du någon? - mm många!
12. har några av dina vänner svikit dig?
13. har du djur? - nej
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - jo
15. hatar du dig själv? - händer väl nångång 
16. gillar du orange? - nej inte egentligen
17. har du haft/har oskyddat sex? - nepp 
18. har du nån sjukdom? - nejj
 

19. har du skämt ut dej för den du gillar? - säkert någongång jo, men inte på länge iallafall
20. har du en gris? - jepp i min garderob 
21. har du en plattång? - jo det har jag !
 

22. har du en bror? - nej
23. har du sjukt bra humor? - det tror jag nog inte :--)
24. är du brunett? - nej, blond ska det vara!
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - ½ timme räcker bra
26. tycker du om hästar? - sådär
27. har du en hund? - nej men skulle gärna ha en
28. har du skilda föräldrar? - jepp 
29. har du gått på simskola? - juu 
30. har du sagt bög till en kille? - nej, för vilken nytta skulle jag göra det? 
31. har du sagt fitta till en tjej? - såklart inte 
32. har du fuskat? - hm.. inte vad jag kommer ihåg, men säkert har jag gjort det någongång.
33. har du en teve på ditt rum? - mm
34. har du lunar? - nei
35 har du MSN? - japp
36. har du en syster? - nope 
37. har du bruna ögon? - nej, blåa! 
38. gillar du att fota? - japp! 
39. har du sett dig själv brinna? - nej,som tur inte!
40. hjälper du dina vänner? - försöker iallafall
41. gillar du tacos? - jepp
 

42. tycker du att du är söt? - ibland, ibland inte
43. har du dansat? - jepp, men inte längre 
44. har du spelat fotboll? - spelar, och har spelat i ca. 11 ½ år?!
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - svår fråga...
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej
47. har du ätit sniglar? - nej, men alger har jag faktist ätit, på en kinarestaurang i Barcelona.
48. äger du en locktång? - japp
49. gillar du att tugga tuggummi? - mm, är nog lite beroende
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - japp det gör jag
51. gillar du kläder? - OM jag gör
52. hatar du falska vänner? - vem hatar inte dem?
53. gillar du räkna matte? -  om jag ska vara ärlig så- JO!
54. älskar du någon nu? - jepp
55: har du gråtit inför en vän? - jepp
56. kan du sjunga? - njaa...
57. har du sett nån dö? - tror inte det!
58. säger du vad du vill? - det händer, men svaret lutar nog mera mot NEJ
59. är du stor? - nja, ganska sådär medelsize
60. vad är ditt hela namn? - Cathrine Marlene E.
61. kan du tala spanska? - nej
62. är du kortare än 1.60? - nej 
63. älskar du sommaren? - jovisst!
64. älskar du vintern? - neeej!
65. har du mer än 6 par skor? - joo!
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - nej
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ingen aning? 
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - juu 
69. gillar du att städa? - oftast inte
70. gillar du att sova länge? - jepp
71. har du vart med om en olycka? - sådärhalft. Blev en gång under en bil, men inget allvarligt hände
72. är du förvirrad? -inte just nu
73. har du mer än 6 par byxor? - jepp
 

74. har du förlorat en vän? - jo för många år sen
75. gillar du att shoppa? - jag älskar att shoppa
76. har du varit i paris? - nej
77. gillar du ormar? - nejj 
78. klarar du dej själv? - jo
79. har du lagat mat? - jo men inte idag
80. är du klantig? - det är väl alla ibland?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar