lördag 16 juli 2011

fredagen den 15:de juli

Gårdagen var mycket bra. Jag jobbade för sista gången i sommar, klockan 18 var det träning som gällde, vilken jag inte kunde delta i :-( , efter det snabbt hem och duscha och sedan iväg till sportplanen och hejja på EIF:s herrar, som till slut tog en mycket fin seger, 16-2. Efter första halvlek cyklade jag och mamma iväg till kusinen, där hela söderngänget var. Eller alltså alla vi som ska resa till Puerto Rico nästa sportlov. Där åt vi först god mat och efterrätt och sedan spelade vi MORJENS. Jag var med i det vinnande paret och det trodde jag nog aldrig att skulle hända, haha! Helt ok motstånd men vi var nog ändå bäst! :---) Det lever vi länge på!  Klockan 01.00 steg jag och mamma innanför dörren, och sovdags stod det på schemat.
Dessutom grillade jag och mamma på dagen:




Idag är det lördag, vilket betyder matchdag, mot Kimito. Så snart bär det av dit, och kvällen spenderar jag också där! Hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar