söndag 24 juli 2011

solnedgång

Sitter i mitt rum och ser på solnedgången. Har med andra ord ganska tråkigt för tillfället. Matchen gick dessutom dåligt. Förlust 4-0, fick spela ca 20 min. , men är ändå helt nöjd med min insats.
Imorgon ska jag kanske vara med lilla Stella en stund, annars blir det på tisdag.
På tisdag har jag träning på kvällen, på onsdag är det ettans match eller sen min gudmors kalas som gäller, och tidigt på torsdag morgon bär det av med flyg till Köpenhamn och därifrån 3 timmars tågresa till Sverige(Karlskrona). Sommarens höjdpunkt, helt klart! Har väntat så länge, och nu är det endast 4 dagar kvar, eller egentligen 3. Där ska vi sen bara umgås med mammas väninna och hennes man, äta gott, sola, simma, shoppa en dag och bara ta det lugnt.... ♥
En negativ sak bland alla de positiva: jag missar Märtas födelsedagsfest :-(
Nu blir det lite mys framför tv:n. Hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar