tisdag 19 juli 2011

tisdag

Sov länge idag, vilket var mycket skönt. 12 tiden gick jag till Ottilia(hennes mormor), där var jag en stund med henne och hennes familj + hennes mormor och moster :-) gick sen till stan en sväng. Där köpte jag denna fina klänning(från Exakt för 9,95€):
Köpte även en sladd(+laddare) till min iPod eftersom jag har tappat bort min...
Cyklade sen efter simkläder och for ner till stranden och simmade lite. Köpte glass, gick till butiken, hängde upp byke och så fixade jag hennes hår :-) Vi ska antagligen träffas imorgon igen en stund, så då ska jag ta en bild på henne, för jag tror att få av er vet vem jag talar om. Hon är mina förra grannars kusin, bor i sverige och är här i Ekenäs 1 ggn/sommar så det är endast på somrarna som vi träffas! (hon är 2 år yngre än mej och hennes syskon är ännu yngre) Förut brevväxlade vi men nu hörs vi mest via msn, och snart också facebook. :)
Nu ska jag äta fisksoppa, se lite på tv och ikväll blir det fotbollsträning för min del och efter det kommer Benkka hit övernatt :)
Pusshej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar