tisdag 30 augusti 2011

tandläkare.....

Inget tränas blev det för mej idag :--( men imorgon match med div. 5 igen, så då MÅSTE jag vara i skick!
Måst dessutom till tandläkaren snart, en bit från min tand lossnade idag, och såhär kan jag inte ha det... förut gillade jag att gå till tandläkaren men nuförtiden är tandläkaren ett av de få orden som får mej att rysa av rädsla....

Jaa just det. Jag loggade in här för att skriva att vi igår vann 2-0 :---) och jag gjorde tillochmed ett mål. Kändes bra. Har inte gjort mål på jätteläänge, och nu fick jag bekräftat att jag nog kan göra mål.. sköönt med vinst! ♥
Imorgon igen :-)
jättegammal bild... men funderar om jag ska klippa pannlugg igen... för ska ändå och klippa mitt hår snart, men vet inte om jag vågra, är rädd att jag inte skulle passa med pannlugg mera.. :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar