måndag 26 september 2011

nyköpt

Min mammas bästa vän ska bo hos oss den här veckan. Igår var hon hit en sväng och då fick jag det här av henne:

4 st. provparfymer, bl.a. diesel


ett nagellack


fel svängd, men ett par örhängen är det iallafall so ni kanske ser :)

mera örhängen :))

Har just varit till stan. Det enda jag sökte var svarta klackskor men kom istället hem med spännen, örhängen och ett halsband... så brukar det gå. Någon som har ett par svarta klackskori storkel 37-38 att låna till fredagen?


på marknaden köpte jag det här armbandet (som jag också kommer att använda på freda):


mitt favoritarmband just nu ♥


Nu ska jag städa mina 2 klädskåp + massa skor. + att jag ska spika upp en liten "hylla" i rummet. Ska försöka kosta bort hälften av mina kläder, eller nästan iallafall. Inte ordagrant KASTA BORT, utan före till UFF och en del till kusinen.
Wish me luck. Bilderkommer antagligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar