torsdag 29 september 2011

överraskning

Har på senaste tiden haft ganska dåligt med läsare, men nu när jag loggade in och kollade in statistiken för gårdagen, så hoppade jag till. Blir så glad när man ser så höga siffror

Nog med statistik. For idag efter skolan till Karis och shoppa lite. Hittade ett par jättefina klackskor, som jag bl.a. kommer att ha på imorgon på konventen. Ska bli skitkul, men enda problemet är vad jag ska sätta på mej?! Har nog en B plan men Yassu skulle ta med lite käder som jag skulle få testa :--)

När jag kom hem från Karis, var remontgubbarna här och drog ut 3 skåp, så imorgon får vi antagligen det nya stora skåpet ♥ Snart är allt klart.

Har lång dag imorgon i skolan, men jag lär överleva. Eller det måste jag. Kan ju inte missa konventen.

Ska slöa en stund till, sen på träning. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar