lördag 19 november 2011

futsal ikväll?

Känner mej bättre idag. Ingen feber, är piggare, kan äta lite bättre och tror att jag är i såpass bra skick att jag ikväll kan fara och kolla på futsal, för det är ju inte så ansträngande att sitta någon timme och kolla på det :--) men beror på hur jag mår ikväll!
Har endast varit upp 3-4 gånger inatt, förra natten var jag upp ca 2 gånger i timmen, så jag tror nog att jag håller på att bli friskare nu. Får se hur det blir med skolan i början av veckan, men jag hoppas jag kan fara dit i slutet av veckan :--)
Mina vita och gröna "utslag" och blåsor i munnenhar börjat lossna nu, så mår lite illa eftersom de luktar så äckligt.. :S


Talde just med Josse och hon ska laga gelnaglar till mej antagligen före julen :--) blev direkt på bra humör :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar