fredag 23 mars 2012

1- berätta om dig själv

Okej, det mesta vet ni väl ungefär redan om mej, men kan ju berätta det "viktigaste" iallafall.


Cathrine heter ju då jag. Kallas för det mesta Cato. 17 år, fyller 18 i maj, så i bilskolan går jag nu och hoppas på att få körkortet senast till sommaren. Bor ensam med min mamma i en liten stad i södra Finland. 
Mina vänner är väldigt viktiga för mig, likaså min pojkvän som jag snart har spenderat 3 år tillsammans med ♥


Jag är en väldigt pedant person. Allt ska liksom vara perfekt, alltså skoluppgifter bl.a. 
Snål är jag när det gäller penagr, köper nästan allt på rea. Envis skall dessutom också med på listan. 


För tillfället studerar jag till närvårdare och blir klar nästa vår. Efter det är mina planer att försöka komma in till lärare i Vasa. Får se hur det går med det...

Finska borde man väl kunna när man bor i Finland men jag kan erkänna att det är en av mina svaga sidor. Att äta godis endast på lördagar är också ganska svårt för mig. Men jag ska skärpa mig....
Sådär, då visste ni lite smått och gott om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar