tisdag 24 april 2012

skön vecka

Är just nu mitt inne i en skön skolvecka. Korta dagar och riktigt okej kurser. 
Idag har jag stressat på för fullt. Har yrat omkring överallt känns det som. Hade bl.a. tandläkare kl. 12 och IA utvärdering kl. 14. Hos tandläkaren höll jag på att dö och på utvärderingen var jag gladare än på länge! Så det jämnade ut sig :--)
Nu väntar jag på att Benkka ska komma hit. Får se vad vi hittar på! 
Senare ikväll kommer det Barcelona- Chelsea på tv, så det ska vi titta på här hemma. 

Imorgon börjar jag först 12.45, men före det ska jag 2 timmar och köra, vilket är rätt så skoj.
Puss
Fick annars reda på detta igår: 
-Ska till halkbanan med Daniela 7 maj
-Till hesa och köra, även det med Daniela, 4 maj
-...och så får jag både skriva teoriprovet och köra upp på min födelsedag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar