torsdag 24 maj 2012

klaga kan man ju inte

Klaga på vädret kan man ju iallafall inte. Har varit full sol flera dagar i rad, känns helt som sommar. Kan inte förstå att vi endast har en skolvecka kvar och sen börjar sommarlovet ♥ 
Har iofs 1 inlämningsuppgift och ett prov kvar men det ska jag nog inte klaga på heller, eftersom dom i gymnasiet har upp till 8 prov kvar! Lite för mycket nog...
Har inga planer för idag, ska väl bara fixa det sista på finska arbetet. 
Imorgon är det fredag, vilket betyder att vi (Jag, Leli, Kim, Miki och Freddie) ska fira Vickan. Ska vara på stranden och kanske grilla ;--) Kanske man tar årets första dopp också? 
Kommer inte uppdatera något före söndan (om inte ikväll förstås), eftersom jag imorgon har lång skoldag och som sagt program på kvällen och på lördag ska jag vara hela dagen i Hesa och shoppa med bästa klasskompisarna och på kvällen antagligen till nya Ettan :---D 

Vann annars akademimatchen 4-0 igår, och vinsten fira jag efteråt på Fé med Vickan och Leli. Tyvärr var vi nästan ensamma där, haha :--D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar