söndag 27 maj 2012

loppis

Fé igår var okej, inget mer. Tror nog det är dags att byta till nya Ettan snart, eftersom de yngre antagligen börjar hänga där nu istället. 
Var tvungen att stiga upp vid 10 idag (fast jag gärna skulle ha sovit till 2), eftersom vi skulle iväg och sälja på ett loppis. Lite fick vi sålt men inte mycket. Låg för det mesta på bakgården och solade, så vet inte egentligen hur mycket folk det var där. 

Just nu skriver jag det sista på mitt finska arbete och sen blir det mat och kanske lite solning, och ikväll träning med akademin. Imorgon har vi match, hemmamatch som tur, vilket alltid är lika roligt :--)
Har en skön vecka framför mig. Inga skolarbeten(endast ett prov), sommarlovet närmar sig, fotboll, matcher, sola, ganska långa (men antagligen slöa) skoldagar och sist men inte minst "skolavslutning" + hänga med kompisarna på stan. 
Nu blir det grillmat, hejs! 


Lite bilder som tagits med min nya telefon

mina nya converse ♥

fé på vickans födis ♥

lektion ute! 



tågresan till hesa igår :--) 


ballerinaskor 1 

ny topp

telefonskal

ballerinaskor 2 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar