fredag 29 juni 2012

akupunktur

Hej på er!
Har 3 dagar ledigt och har redan sovit bort en halv dag. Vaknade halv 2 idag, men är väldigt flunssig så kanske lika bra att jag vilat ordentligt. Får hoppas att flunssan försvinner tills måndagen då jag har jobb igen. Fick lön idag, och inte kan man ju klaga. Om en månad får jag ungefär samma lön igen och efter det (i Vasa och Sverige) ska jag shoppa som jag aldrig gjort förut.
Hade ju tänkt köpa en ny telefon för pengarna efter att jag slutat jobba, men fick ju en till födelsedagen så nu blir det nog att använda pengarna till kläder och kanske ett kameraobjektiv? :---)
Hade tänkt vara med Benkka ikväll men om jag är så här flunssig så är det nog bäst för mig att bli hemma. Morgondagens planer ser ut så här (om jag är frisk): Loppis på dagen och fiskning med V och D på kvällen ;--)

Förlåt för väldigt mycket text... hoppas ni orkade igenom den iallafall!pusshejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar