torsdag 21 juni 2012

DHW 7

Dålig uppdatering jag vet...
Jobbar, jobbar och jobbar hela tiden.
Har tyvärr inte mycket att säga. Har idag fått hem DHW säsong 7! Kostar endast 20 € på CDON.com nu, så jag passade på att klicka hem den. Har inte mått så bra idag så tror det blir DHW-tittas i soffan hela kvällen idag. Men först och handla lite till midsommaren. Mina midsommarplaner ser ut såhär för iår:
Fredag: Jobb till 15.00, efter det med Benkka till hans skär! 
Lördag: På eftermiddagen och kvällen ska jag till Yassu. Ska kolla någon film, äta gott och bara myysa♥
Söndag: Jobb från 14 och framåt! 

Inga nya bilder har jag ännu. Undrar varför min kamerafjörrkontroll aldrig kommer, men så fort den gör det så ska ni vara beredda på en hel del bilder :---) 
sverige, sommaren 2011! Inte länge kvar tills vi far dit igen, men den här gången ska Yassu med :---D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar