lördag 18 augusti 2012

fotbollslördag

Igår efter skolan körde jag och Vickan till Västanfjärd och stannade där hela kvällen. Fick träffa hennes familj, vi åt tacos och kladdkaka och bara talade och tog det lungt. När vi kom hem hängde vi först en stund hos Daniela med hennes småsyskon och efter det körde vi runt i stan till lite över 11. En väldigt bra fredag med andra ord :--)

Idag är det lördag, fotbollslördag. Ska kolla 3 fotbollsmatcher och den först börjar redan halv 2! Efter matcherna blir det Ramsholmen och efter det utgång med Vickan och Daniela ;---)

Kommentar:

tack för svaret! jag är jätteskraj för teoriprovets frågor.. om jag komer att klara de eller ej... usch va hämskt.. :/ dyrt e de också. vad är uppkörningen? :O tjej95
Jag tror nog det går bra. Men visst är man nervös. Jag tror jag aldrig varit lika nervös som jag var före jag skulle skriva teorin. Efter att du har klarat teoriprovet så ska du köra upp. Alltså köra ca en halv timme med en person som sitter bredvid och sen efteråt säger vad du gjorde bra och mindre bra, då bestämmer han/hon också på samma gång om du får körkortet eller inte :)
Lycka till ännu en gång!


1 kommentar: