torsdag 16 augusti 2012

fredag imorgon

Denna skolvecka har gått såå snabbt. Okej, kanske för att vi endast har haft/har 3 skoldagar :--D Skönt är det ju iallafall. Ikväll har jag inget program, men imorgon blir det antagligen att åka med Vickan till kimito och stanna där en stund och sen senare hem tillbaka :--) Kanske träff med Yassu efter det?
Lördagen kan vi kalla fotbollsdag, eftersom jag ska se på 3 fotbollsmatcher och efter det är det "dans" och mat på ramsholmen! Utgång efter det, vilket alltid är lika kul. Den här gången är det med Vickan och Daniela som jag ska dansa hela natten ;)
Såhär ser jag ut idag:


Kommentar: Hej! jag är en tjej som undrar detdär med bilskola.. :) vart gick du bilskolan? vart det bra? vart det svåra frågor? e det svårt att köta? :)) blev det dyrt?.. e jätteskraj.. skall snart börja bilskolan :D Ps. FIN BLOGG! :D Tjej -95
Tack ska du ha, va roligt att höra :) Jag gick i VAINIOS (West Drivers) bilskola här i Ekenäs centrum. Jag tyckte bra om den bilskolan. Vet ju i och för sig inte hur andra bilskolor är, men tror nog alla är ganska lika. Menar du teoriprovets frågor? Alla säger att dom är så lätta, men själv fick jag nog gissa på många frågor, men som tur klarade jag det med första gången. Likaså uppkörningen. På frågan om det är svårt att köra: så nej, inte nu mera. Visst var det lite svårt de första gångerna man körde men nu går allting så automatiskt och man behöver inte fundera på "hur" man ska göra (med kopplingen o.s.v.). Dyrt blev det ju nog. Ca 2000 € och då har jag ännu andra skedet kvar som kostar några hundra € till! 
Lycka till i bilskolan! :) 

1 kommentar:

  1. tack för svaret! jag är jätteskraj för teoriprovets frågor.. om jag komer att klara de eller ej... usch va hämskt.. :/ dyrt e de också.
    vad är uppkörningen? :O

    tjej95

    SvaraRadera