onsdag 29 augusti 2012

stressad

Är ganska stressad för tillfället. Har ju lärdomsprovet framför mej.... bara jag kommer på vad jag ska skriva om så tror jag att jag kommer att lugna ner mej lite. Hoppeligen. 

Så kanske ni förstår varför jag inte riktigt ha hunnit med bloggen nu och det kommer antagligen vara ganska dött här en tid framåt nu. Men försöker nog slänga in lite inlägg nu och då. 

Sista lektionen idag spenderade vi på Sport10 här i Ekenäs. Fick testa på olika "jumppor" och efter det gymma. Jag, Tanja och Vickan bestämde att vi om några veckor ska köpa månadskort dit och börja gå på jumppor så ofta som möjligt. Tidigare har jag inte gillat dem, men idag var det jätteroligt och man fick sån träningsfeelis ;---) 
Har fjällat en massa på armar och ben på senaste tiden. Ett till tecken på att sommaren är förbi.. Tråkigt men sant. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar