onsdag 22 augusti 2012

svar på kommentar

hej! försåt att jag stör dej igen men hur tyckte du det varr med tiden med teorifrågorna hinner man alls tänka? eftersom man måste hinna läsa det me hinner man ju det knappt... H. tjej -95

Svar: du stör nog absolut inte! Alltid roligt att få kommentarer och frågor :) 
Det är ju 10 teorifrågor och man har en halv minut på sig per fråga på dom. Det tyckte jag att räckte bra till. Man hinner nog tänka, men man ska absolut inte börja se på tiden, som räknas ner på högra sidan för då blir man så stressad.
"Bildfrågorna" är ju bara 10 sekunder/bild, så de är nog jobbigare. Jag hann nog svara på alla frågorna före tiden var slut men jag vet att många inte hinner svara på en del bildfrågor. 
Mitt tips är iallafall att inte alls se på när tiden rinner ut, utan bara koncentrera sig på bilden och frågorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar