torsdag 27 september 2012

extra långt veckoslut

Torsdag...och slutade redan vid 2. Imorgon är jag ledig så har med andra ord ett extra långt veckoslut framför mig. Har fått en försträckning i bakbenet... och det råkar vara så att vi har sista akademimatchen imorgon och jag kan inte spela..... Eftersom jag knappt kan gå nu så kan jag nog inte springa imorgon. Känns lite tråkigt men åker iallafall med och kollar på matchen. 
På lördag bär det av till Sello med Julia för att shoppa, hoppandes på ett ben antagligen, haha. Kvällen och natten kommer spenderas på Ettan med Yassu, Daniela och Vickan. Och som många av er vet, så är jag inte den som hänger vid baren precis, utan man hittar mig nog alltid på dansgolvet. MEN! Får se om man gör det den här gången. Känns ju väl lite dumt att dansa på ett ben (i flera timmar.) 
Allt hänger som sagt på mitt ben. På mitt ben som för tillfället inte går att sätta rakt. 
Tragiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar