tisdag 16 oktober 2012

mörkerkörning

En "skoldag" kvar och sen är det dags för lite lov... höstlov! Kappsäcken ska jag börja packa idag eftersom vi på torsdag åker iväg till Sverige. Blir en dag i Stockholm med Julia och våra mammor. Låter väldigt bra i mina öron. Hoppas på att få fylla på i garderoben på lördag när vi kommer hem. 

Skulle egentligen på mörkerkörning idag, men blir imorgon istället, så ingen jumppa för mig imorgon... får jumppa extra mycket sen när jag är hemma från Sverige. Har nämligen köpt nytt månadskort och borde gå åtminstone 7 ggr/månad för att det ska löna sig. 

Nu ska jag kolla sista avsnittet av DHW. Och bonusavsnitten måste ju också kollas. Sen är allt slut. ALLT......... :(

Vill någon köpa:
Klackskor. Oanvända. Storlek 38. 3 €

Klackskor. 1 ggn använda. Storlek 39. 5 €

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar