torsdag 25 oktober 2012

snart helg

Sara: Har nog lagt upp adressen på bloggen för inte alls så länge sedan :) Men här är den igen: www.mimax.fi
 
Allt bra med mig. Hoppas allt är bra med er också, Denna vecka har jag hunnit: lära mig en hel del nytt på praktikplatsen, varit hemma en dag från "skolan", varit på Bodyattack 2 ggr och fått åka med Jossan för första gången! :---)
 
Helgen kommer bestå av 2 fotbollsträningar, fredagshemmamys, västanfjärd med Vickan och utgång på lördakväll! Härligt.
 
Ha de fint, ciao!

1 kommentar:

  1. Hejsan! Jag har kikat runt på din blogg och uppfattat att du beställer nageltillbehör på en finsk sida? Jag kikade in på den och vill bara fråga dig lite Saker :)
    - Hur mycket ligger frakten på?
    - Tar det lång tid att få hem sakerna?
    - Hur mycket står egentligen 1€ för?

    Tacksam för svar! :) / Nageltokig tjej

    SvaraRadera