söndag 4 november 2012

närvårdarklänning

Och då menar jag inte att jag tänker ha på mig en klänning när jag jobbar på t.ex. ett åldringshem. Utan en klänning som jag kan ha på mej när jag blir klar närvårdare. Det är faktiskt inte så länge dit. 2 praktiker kvar, varav en i Sverige, lärdomsprovsframförande och lite teori. Det är det som jag har kvar. Sen blir jag hoppeligen närvårdare. Men jaa.. till saken! VAD SKA JAG HA PÅ MEJ? Börjar redan få stress över det. Har kollat på massa nätsidor och har hittat min drömklänning. MEN! den är från USA och därifrån kan jag inte beställa... Den kostar ca 120 och sen kommer alla postavgifter till, så NEJ TACK! Eller jo, om någon vill betala förstås! 
Här är några klänningar (modeller) jag skulle kunna tänka mej att ha! Gillar bäst den högst upp i högra hörnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar