onsdag 23 januari 2013

hypnos och helsingfors x 2

Igår, lite före skolan sluta, for jag iväg till Helsingfors. Var för första gången på hypnos. Tyckte det påminde lite om bodyscanning! Riktigt tufft och jag hoppas att detta ska fungera mot mina mage. 
Fick hemläxor tills nästa gång. Ska bl.a. äta med vänster hand, eftersom det då går mycket långsammare och det är bättre för magen. 
Var hemma ca 21.30 på kvällen och kl. 7 idag morse var det avfärd till Helsingfors igen. Men då med klassen. Har varit till barnkliniken, både obehagligt och intressant på samma gång. Väldigt givande iallafall. 
Har nu fixat halva min powerpoint till framförandet av lärdomsprovet som jag har på måndag. Andra halvan fixar jag imorgon efter att jag lagat gelnaglar åt en kompis.


Om en stund får jag träffa bästisen, de blir en lång promenad ♥
(Har dessutom fått hem min dimissionsklänning som jag beställde förra veckan. Den passade perfekt! ♥)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar