lördag 23 februari 2013

en bra vecka



 
Har haft en bra vecka på dagiset. Veckoslutet blir lugnt denna gång. För det första p.g.a. att jag har såå ont i ryggen och axlarna och för det andra för att jag absolut inte har någon fiilis att dansa hela natten. Det behövs lugna veckoslut också. Och det passar ypperligt nu.
Vickan kommer just hit. Vi ska äta lite gott och kolla på melodifestivalen. Blir väl lite spel också :--)
Imorgon har jag tänkt sova länge, börja fundera lite på vad jag ska ta med till Puerto Rico. Måste ju prova och se om alla sommarkläder går på mig fortfarande.
På måndag ska jag gå till biblioteken och låna en bra bok som jag kan ta med på resan. Förut läste jag aldrig böcker. Nu när jag läst klart 2 böcker efter varann så kan jag inte sluta läsa. Helst läser jag verklighetsbaserade böcker. Läste just klart Natascha Kapmusch-3096 dagar. Läs den!
Om ni har något tips på bra verklighetsbaserade böcker så säg till.
 
 
Var annars och shoppade lite idag. Hade nämligen träningsmatch i grankulla och efter det körde jag och mamma vidare till Iso Omena. Där hittade jag: en stor naturvit väska, solkräm, leggings, en rosa t-skjorta till resan, härfärg (ska färga håret nästa veckoslut) och så hittade jag en USB datorlampa. Hade beställt en sån från Oriflame men där var den slut så tur att jag hittade en nu.
 
Mycket tråkig info har ni nu måsta läsa. Men nu ska jag sluta. Ha en bra lördagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar