måndag 4 februari 2013

konstig dag

Denna måndag har varit helt okej, men inte riktigt något att hänga i julgranen.

Steg upp halv 7 idag morse, eftersom jag skulle ta 8:ans tåg från Karis till Helsingfors. Kändes konstigt att stiga upp så tidigt när jag annars brukar få sova till halv 12 på måndagar. När jag kom till Helsingfors, tog jag spårvagnen till Eira sjukhus där jag sedan var på hypnos i 45 minuter. Sen tillbaka med spårvagnen till stan, gick i 1 butik, köpte lite mat och tog tåget tillbaka till Karis kl. 12. När jag var i Karis tog jag tåget till Ekenäs, sen vidare till skolan. Så har stressat på hela dagen.... 

Nu på kvällen har jag inte fått mycket gjort... inget alls egentligen. 
Hoppas på en bättre morgondag.
Lite glad måste man ju iallafall vara när man har ny Peak huppari! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar