måndag 18 mars 2013

18.3 2013

Tiden går så fort att jag inte alls hänger med. Endast 4 dagar kvar av praktiken.. sen tillbaka till skolan. Känns som det är evigheter sen man var där sist men egentligen är det inte det.Jag konstaterade iallafall just att jag endast har 4 veckor teori och 5 veckor praktik kvar, sen blir jag (antagligen) närvårdare. Jag får ett YRKE! helt sjukt egentligen. 

Nu har jag just bakat lite semlor så snart ska vi här hos oss kolla på tv och äta nybakta semlor och gröt :--) 

Sen ett tips: Jag tycker ni ska ta och gå in på Yle Arenan och kolla på Studieliv. Kommer varje söndag (30 min.) och om man missar det kan man kolla på Arenan. Intressant att se på (för mej iallafall) eftersom jag själv snart ska flytta hemifrån och börja studera på annan ort. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar