fredag 30 augusti 2013

fredagsmys

Filmkvällen fick 10 av 10 poäng. Verkligen kul. Såg på Warm Bodies och hällde i oss en hel del godis, hehe. 
Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Började med att besöka simhallen. Simmade ½ km och satt i bastun en god stund. Efter det blev det kaffe och därefter var det loppis som gällde. Gick flera timmar på flera loppisar. Hittade bl.a. en brödkorg, en brandfilt och en fin svart klänning som jag planerar att ha på mig nästa helg. Julia kommer nämligen hit så ska väl ut och dansa både fredag och lördag ;) 
Efter allt loppisgående åt vi på Amarillo! 

Just nu har jag lite fredagsmys här hemma. Kollar fångarna på fortet, dricker lite kakao och håller på att välja vilken film jag ska kolla senare! 
Förlåt för väldigt dåliga webcambilder, men lovar att det snart börjar komma upp ordentliga bilder! 
Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar