måndag 16 september 2013

ledig måndag

Har ju idag (igen) varit ledig. Hade planerat att skriva på skolarbetet, men plötsligt dyker Josefin upp här hos mej, så det blev inget skrivas heller! ;) Knappast skulle jag ändå ha skrivit något så det var väl lika bra att hon kom hit och fick med mej ut lite. 

Kom just från simhallen, har varit och tränat lite. Kollar nu halv åtta hos mej och efter det är det Idol som gäller.
Imorgon har jag endast en lektion i skolan (8.30-10.00) så efter det MÅSTE jag komma hem och skriva på arbetet... annars får jag det nog aldrig klart.
Ollis blir det(konstigt nog) inte imorgon, eftersom det är Wasa by night på onsdag, så måste vila imorgon så att jag orkar på onsdag. På torsdag har jag skola hela dagen och efter det tar jag tåget hem till Ekenäs. Ska verkligen bli roligt att se alla igen och att få spela lite fotboll. Och.. så får jag besöka saknade Santa fé oxo! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar