måndag 30 september 2013

monday

Suck.. blev inte heller någon presentation om mitt fadderbarn idag.... min USB sticka ville inte alls... så nu har jag min presentation först nästa vecka tror jag.... Skulle ha varit skönt att fått det gjort och inte behövt fundera på det mera... 

Har idag bakat lite tills imorgon, vi ska nämligen ha Vasaloppet med klassen och tutorerna, vilket betyder att vi ska gå runt till allas (mångas) lägenheter för att se hur man bor och så får man också bjuda på något om man vill. Efter det blir det säkert Ollis, för vi är lediga på onsdagen :)

Nu ska jag äta lite gott tillika som jag kollar Halv åtta hos mej på tv. Sen blir det säkert lite Gossip Girl, eftersom jag börjar först 13.15 imorgon ;) 

Annars så... på onsdagen ska Josse färga mitt hår och på torsdag har jag frissatid :S Börjar sådär mentalt förbereda mej för torsdagen... mitt långa hår kommer nämligen bli kort! Hur kort det blir får ni se sen... Kommer nog vara en lättnad, eftersom mina långa hårstrån finns bokstavligen överallt, det är jobbigt att tvätta, torka, borsta mitt hår o.s.v. Men jag är inte förvånad ifall jag sitter och gråter i frissan... har ändå haft det här långa håret såå länge, och det är liksom mitt kännetecken.. men får väl trösta mej med att det växer fort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar