lördag 14 september 2013

pank

Hej på er. Jag har haft en alldeles härlig lördag. Gick några timmar på stan, det var nämligen Vasa city storm så det var mycket reor överallt. Tyvärr hittade jag ändå ingenting som föll mej i smaken... eller jo visst hittade jag.. men som studerande kan man inte sätta så mycket pengar på onödiga saker...
Efter det for vi vidare till Malax och åt mat och drack kaffe :) 
Har just lagat lite skolarbeten (duktiga jag!) och nu ska jag mumsa i mej lite kladdkaka och vaniljglass. 
Mina planer för kvällen är att kolla på körslaget och efter det se en film som kommer på tv. 



Åååh va sur man blir när man är tvungen att köpa en 80 euros kursbok och ännu surare blir man då man köpt den. Eftersom den är på finska så förstår man inte ett ord av den... (vårdspråket är redan svårt på svenska, vad är det inte på finska då....)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar