onsdag 30 oktober 2013

det närmar sig

Snart är det helg, oj så skönt det ska bli. Extra bra helg kommer det bli eftersom mamma kommer hit på fredag och stannar till söndag. Ska hinna shoppa, ha tacokväll,(9 personer i min lilla etta!!), ut och äta och mysa såklart. Fredagsmys blir det iallafall. Framför Idol. 

Har en lång skoldag bakom mig och en lång skoldag framför mig, men sen tar jag helg. På fredag ska vi bara en timme till Röda Korset och få höra om deras verksamhet och det räknar jag inte som skola, utan  bara som ett kul och intressant fredagsprogram.

Var på långlänk igår kväll (och simning på måndag)och det känns verkligen idag. Kan knappt gå. Men klagar inte, för träningsvärken är ju den bästa värken, eller hur?

Nu ska jag kolla halv åtta hos mej till slut och sen blir det nog sängen för min del. Tidigt upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar