torsdag 3 oktober 2013

härlig dag

Härlig torsdag. Men en dålig sak har hänt idag... för er som inteföljer mej på instagram och redan vet vad som "hänt", så jag råkade missa bussen när jag skulle hem från skolan. Bussen brukar alltid vara 5-10 minuter sen men idag var den tydligen 10 minuter för tidig, så jag stod på andra sidan vägen när jag ser hur bussen kör förbi. Detta betydde då att jag hamnade gå hem. Skulle ha kunnat vänta en timme på nästa buss, men då skulle jag inte ha hunnit till frissan (som jag skulle till kl. 13). Så det var bara att börja gå. När jag 45 minuter senare är hemma och genomsvettig så var det bara att byta kläder och gå med ett knallrött face till frissan och se glad ut. Väl i frissan njöt jag till 110 % eftersom jag fick extralång hårtvätt och massage. Slutresultatet blev superbra, som jag redan tidigare idag skrev. Är verkligen nöjd.

Sen vilade jag en stund före M kom hit 18.30 tiden. Drack te, pratade och såg på tv. Bestämde även lite planer för helgen. Kul med en helg full med program. 
Bjuder på en låt som spelas på repeat här hemma hos mej för tillfället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar