onsdag 23 oktober 2013

högsta betyg

Har idag fått första kursvitsordet i Novia. Skrev för ca en månad sedan ett utvecklingspsykologi arbete som vår lärare har bedömt och idag fick vi vitsordet. Blev full pott för min del. Trodde aldrig jag skulle på en femma!!! Själv skulle jag gett högst en 3:a och hade som mål när jag skrev arbetet att jag skulle bli godkänd. Är förstås superglad. Kan ju inte klaga precis ;)

Annat då?
Angående höstlovet så var det jätteskönt att spendera 1 ½ vecka i Ekenäs. Hade mycket program så tiden gick alltför fort. Skolan har nu satt igång igen och denna vecka är ganska jobbig (9-16 varje dag)... Men jag lär nog överleva.

Regnig dag idag.. så blir nog bara att sitta inne ikväll. Ska kolla tredje avsnitt av "Sveriges bästa äldreboende" iallafall. 
Ha en skön onsdag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar