tisdag 31 december 2013

året som gått

(Stal listan av Vickan)
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån
 
Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften tyvärr...
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
 
Dog någon som stod dig nära?  Nej
 
Vilka länder besökte du?  Estland, Sverige, Italien och Gran Canaria
 
Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? Nej inte egentligen
 
Vad kommer du alltid att minnas från 2013? Att jag blev närvårdare, träningslägret i Italien och att jag flyttade till Vasa
 
Största misstaget? Att inte var på en enda sitz på hösten, fast det är kanske mer vad jag ångrar att jag inte gjorde..
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? Njaa.. IBS förstås, men inget annat värre.
 
Bästa köpet/köpen?  Alla mina möbler till lägenheten
 
Vad spenderade du mest pengar på? Att inreda lägenheten och resor
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jovisst! Resorna, vännerna, de fina julklapparna, släkten o.s.v.
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Timber och Hey Brother
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  Ganska lika som förra året tror jag, men inte ledsnare i alla fall
 
Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag hade vetat (på hösten) att det fanns skolfutsal som man kunde spela 1 gång i veckan, har varit väldigt lat den här hösten...
 
Vad önskar du att du gjort mindre? -
 
Blev du kär i år? Jo sådär halvt...
 
Favoritprogram på TV? Ensam mamma söker, Idol SE, Solsidan
 
Bästa boken du läste i år? Natascha Kampusch, 3096 dagar
 
Största musikaliska upptäckten? -
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Hade kalas här hemma och for sedan ut och dansa!
 
Hur skulle du beskriva din stil i år? som förut, ganska basic
 
Vad fick dig att må bra? Vänner, släkt, sommarvärmen, barnen på praktikplatserna på våren, resorna...
 
Vem saknade du? Mest morfar, men även Iris och Janna
 
De bästa nya människorna du träffade? Alla på klassen
 
Planer för 2014? Lika som Vickan -börja leva ett hälsosammare liv men även att börja träna futsal i Vasa, studera förstås, antagligen jobba både lite på våren och sommaren, resa till Las Meloneras och fara på sitzar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar