måndag 9 december 2013

kryssning

"Hemma" i Vasa igen. Kryssningen var superbra. Dansade både freda-lördag natt och lördag-söndag natt. Åt gott och shoppade INGENTING i Stockholm(!!).
Julia och jag började redan idag planera nästa kryssning ;)

Nu börjar jag verkligen få stress. Har förhör på onsdag (vilket jag inte alls läst på ännu) och så har jag prov på fredagen, vilket jag inte har så bra under kontroll.... Nå, i värsta fall får jag skriva om tenten efter jullovet bara, värre än så är det ju inte :) 

Imorgon är jag ledig. Ska hänga med Josse hela dagen. Måste fixa ett arbete tillsammans och sen ska vi ut och äta! 

Inget annat vettigt har jag att säga, bara att det nu endast är 2 dagar kvar tills jag får jullov! OM jag väntar. 
Snart får jag träffa min fina Viktoria ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar