fredag 14 februari 2014

bombnedslag

Nu är det rent och städigt men för en halv timme sen var min lägenhet ett bombnedslag. Vissa av er tycker säkert att "det där e ju inget" men andra kommer bli förvånade över att just JAG låter det bli så här stökigt! Jag är ju den där pedanta och städiga flickan, men njaa.. inte alltid. Såhär blir det och se ut när man bor ensam och jättesällan här gäster (och jo, jag storstädar alltid före jag får gäster), och jag kan också lugna er med att det är sällan som det är såhär råddigt här. Har nu alltså torkat damm, dammsugit och rett upp här. Här kommer nu före och efter bilder. (jag tror att ni själva kan lista ut vilka bilder som är före och efter)







 Den här veckan har kännts så otroligt lång, kanske p.g.a. att vi har haft så mycket onödiga lektioner.. nåja nu är det iallafall fredag, och jag bokstavligen vaknade upp med ett leende på läpparna idag. Vändagen till ära, ska jag äta pannkakor och se på Fångarna på fortet ikväll, helt för mig själv, romantiskt va? 
Glad vändag, och trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar