söndag 23 mars 2014

söndag

Helt otroligt hur glad man kan bli av att vara runt härliga människor. För tillfället känns livet verkligen toppen. Inte mycket skola, har haft en superduper bra helg med ännu bättre sällskap, snart far jag hem till Ekenäs 4 veckor och tjänar lite pengar, jaa-a just nu finns det inget jag kan klaga på. 
Över till helgen. Har som sagt haft gäster här, vilket alltid är superroligt förstås. Har ätit gott, slöat, shoppat och hela lördag-söndag natten dansade vi, enda tills Ollis stängde, sjukt rolig kväll och natt - och HELG framför allt. 
Är i princip ledig hela den här kommande veckan, det enda jag har är ett prov imorgon, så idag tänker jag inte klä på mej- jag tänker inte gå ut, jag tänker bara sitta hemma i soffan och läsa på prov. Ganska skönt egentligen, även om provläsning inte är så mycket att hänga i julgranen. 
Dessa fina tulpaner pryder mitt soffbord denna vecka! 
Bästavänner<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar