fredag 30 maj 2014

nya favoriter x 2

Först kan jag ju meddela att jag anlänt till Ekenäs och att allting är bra här i söder. Kan ju också färdigt säga att det inte kommer blir lika mycket bloggas i sommar som det varit nu under vintern och våren. Börjar jobba först 10 juni men ska verkligen försöka njuta av sommaren nu när jag är ledig och inte sitta inne allt för mycket. Hittills har vädret inte alls varit på min sida, men ser ut att bli bättre så småningom :)
Har idag varit till Karis med Vickan och sett på dimission och grattat Leli och Nico som blev klara! 
Imorgon blir det utgång och på söndag kolla fotbollsmatch, vilket jag nästan gjort varje dag nu sen jag kom till Ekenäs. Har också varit till Harolds på pizza med Vickan, alltid lika gott. 


Och angående rubriken.. mina två nya favoriter..
först mitt nya favoritgodis! 


Och sen mitt nya favorit bakverk, kladdkaksmuffins! Sjukt goda!


Ha en fin start på sommarlovet! jag återkommer nog snart igen, när jag har något kul att berätta och några bilder att visa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar