fredag 23 maj 2014

underbara klasskompisar

Gårdagen var såå bra. En riktig 10 poängare ;) Maten på Strampen var supergod, mycket bättre än vad jag hade tänkt. Efter att vi hade ätit satte vi ute på terassen och sen var vi 10 stycken som blev kvar och vi for till en "brygga" och satt där flera timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Så kul att lära känna alla ännu bättre :) Fick också höra massa fina komplimanger, man blir såå glad att få höra positiva saker om vad andra människor tycker om en! ♥ Har nog världens bästa klass och jag är så glad att jag fått lära känna alla er. Och så är jag så stolt att jag bestämde mig för att flytta till Vasa och studera. Tror nog det är det bästa valet jag hittills gjort i mitt liv! Just nu känns det lite tråkigt att lämna Vasa över sommaren.. men snabbt går tiden och så är jag tillbaka här ♥


Madde, Memmi och jag satt i parken före middagen 



Nalani var också med på middagen :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar