söndag 22 juni 2014

midsommardagen

Igår, på midsommardagen, jobbade ju jag först till 21.15 och fort se direkt till Sjundeå efter det. Badade badtunna någon timme och for sen in och såg på film. Riktigt roligt. Vi tänkte först bli övernatt men bestämde sen ändå att vi far hem. Ca 3.30 var jag hemma och vaknade vid 13 idag. Helt slut efter att ha jobbat 25 h på 2 dagar. Men mycket pengar kommer det ju in så ;)












Hemmabio ;)

Idag har jag inte gjort mycket. Vickan sku ha mej med till Kotipizza, och det har jag väldigt svårt att säga nej till ;) Så har just varit dit, hoppade sen i duschen och ska nu sova några timmar till före jag ska på jobb kl. 21. Några bilder har jag ändå orkat knäppa idag :)




Endast dessa arbetsturer har jag kvar (inkommande vecka) före jag tar 2 veckor "semester" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar