söndag 20 juli 2014

grillfest

Även nu har har jag mycket att berätta och många bilder att visa. Det händer en hel del roliga saker i mitt liv just nu :)
På torsdagen körde vi med Vickan till Västanfjärd (där hennes familj bor). Tog på oss bikinin och flytvästen och åkte båt över till en liten holme ganska i närheten. Där var vi flera timmar. Solade, grillade och hade det skönt. Såg också årets andra orm (för min del) den dagen. Blev sen övernatt i Västanfjärd och körde hem följande morgon eftersom jobbet kallade. En skön dag hade jag bakom mig :)
























Sen har jag också hunnit se på den fina solnedgången här i Ekenäs




Igår på dagen var jag och Vickan och såg på Tour de Ekenäs, alltså en beachvolley turnering som ordnas i Ekenäs. Efter det var jag och se på EIF herrarnas match med Hanna. 


Igårkväll var vi 6 stycken här hos mig, på vår gård, och hade grillfest. Superroligt. Grillmat, kortspel, prat och musik. Efter det blev det utgång :)














En härlig helg igen. Och nästan blir också bra tror jag. Då är det nämligen Märta som ordnar 20-års fest :)

Nu ska jag och Yassu kolla en film före jag ska iväg och se på en fotbollsmatch ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar