onsdag 27 augusti 2014

tillbaka i favoritstaden

Nu är jag tillbaka i  saknade Vasa. Känns bra att vara här igen, även om jag hade en superbra sommar hemma i Ekenäs. Kom hit på måndagen och på tisdag hade jag första skoldagen. Jätteroligt att träffa alla igen. 
På kvällen tog jag på mig en av de nya festtopparna (från Sverige) och gick med Iréne mot Vöråstan där det var förfest;)









I vöråstan har dom såhär fina lampor..




På Ollis hängde jag med Johan, Hanna, Ida, Viktor och Benne :)





Idag har jag varit ledig så sov till halv 1 eftersom jag var hemma först efter 2 inatt. Och såhär har jag gått klädd idag... 


På dagen idag var jag med några klasskompisar på kaffe till Sweet Vaasa :)


Och nu på kvällen har jag varit ut och äta med några bekanta. 
En härlig onsdag har det varit. Imorgon har jag skola hela dagen men sen tar jag helg eftersom vi är lediga på fredag ;)

1 kommentar: