torsdag 27 november 2014

frisyrfunderingar

Var helt frivillig skoldag idag men for förstås dit och fick dessutom en uppgift gjord. Skulle filma varandra när vi bl.a. drog upp läkemedel. Riktigt kul och roligt att ha lite annorlunda skoluppgifter ibland och inte bara behöva skriva massor hela tiden :) Resultatet blev helt ok, så imorgon när vi har vanlig Idol-kväll här hos mig så ska jag och Jenny sätta ihop vår film och klippa bort de icke-seriösa delarna ;) 

 Igårkväll hade vi filmkväll hos Jenny som jag redan berättade, och då fick vi alla varsin chokokalender av Josse. Såå gulligt av henne och såå fin kalender ;)


Har annars beställt frissatid till jullovet, och har tänkt göra en lite större förändring än vad jag är van vid. Jag har alltså blivit så sjukt trött på utväxten och att jag ofta måste färga håret eftersom utväxten stör mig, så nu tänkte jag laga lite ombreliknande hår, men det kommer inte vara så stor färgskillnad mellan min riktiga hårfärg och den andra färgen. Något i den här stilen har jag tänkt (och tror då också att jag inte kommer få lika mycket utxäxt i fortsättningen, eller iallafall att den inte kommer synas lika bra :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar